6 december 2021

Het Weer in Klundert

Hoe is het Weer in Klundert

Een online klantenservice binnen de chocolaterie.

Consumenten zijn tegenwoordig zowel persoonlijk in de winkel te vinden als in een webshop. Als bedrijf loop je haast ook bijna achter als je geen webshop hebt. Dit omdat consumenten het makkelijk vinden om de dingen al op de website te bekijken zodat ze het later in het echt kunnen zijn. Zo ook in een chocolaterie. Hier is het belangrijk dat de consument het aanbod kan zien en de eventuele prijzen die er bij horen. Hierdoor weet de consument waar hij of zij aan toe is en kunnen als zij dat willen de bestelling online plaatsen.

Hoe komt een flowbot hier bij kijken?

Nou kan het zijn dat de consument er op de website niet helemaal uit komt. In de meeste gevallen neemt de consument dan telefonisch contact op, stuurt een e-mail of gaat langs. Echter is er tegenwoordig zoveel mogelijk met online klantenservice dat lang wachten op een antwoord niet perse meer nodig is. Hiervoor zou je bijvoorbeeld een flowbot kunnen gebruiken. Een flowbot is een geautomatiseerde gesprekspartner die de consument door middel van stappen begeleidt naar het juiste antwoord. Hierdoor is een consument sneller geholpen en dit loopt vaak weer uit op een sale of lead. Dit geeft het bedrijf weer extra omzet die hij of zij anders mis was gelopen.

Online klantenservice. Waar moet je beginnen?

Het is te begrijpen dat je als ondernemer niet helemaal weet waar je moet beginnen bij een online klantenservice. Chatkracht kan hier de ultieme uitkomst in bieden. Chatkracht zelf is gespecialiseerd in online klantenservice en kijkt graag met jou naar hoe je je klantenservice naar een hoger niveau kan tillen. Dit kan je in samenwerking doen met Chatkracht of enkel door middel van advies. Ze komen graag met je in contact om alle mogelijkheden te bespreken onder het genot van een kopje koffie!